Uitrol versie 2.0 van het Gemeenteportaal

Op zaterdag 29 juli 2023 is een nieuwe versie van het Gemeenteportaal uitgerold. De belangrijkste aanpassingen binnen deze versie zijn technisch van aard. De motor is als het ware vervangen. Deze aanpassingen waren nodig om naar de toekomst toe sneller nieuwe functionaliteit aan te bieden.

Dit betekent dat het komende weekend de applicatie minder beschikbaar zal zijn. We verwachten dat vanaf zondag het Gemeenteportaal weer conform afspraken volledig beschikbaar is.

Na deze release zullen de komende releases weer nieuwe functionaliteit bieden. U krijgt de mogelijkheid om referentiegroepen aan te maken, waardoor u uzelf kunt vergelijken met één of meerdere groepen andere zorgaanbieders. Daarnaast krijgt u ook de beschikking over dashboard rapportages. Hiermee krijgt u inzicht in de resultaten door de tijd heen.

We gaan deze inhoudelijke releases in augustus en september uitrollen.